Tuesday 14 April 2009

1st day...as a housewife..






hisashiburii...berhabuk..bersarang2 blog ni dah...xpe la..bukan ade org bace pon..
hari ni 1st day aku sbg seorg suri umah berjaya..hehe..sedangkan sehari suntuk dok tgk movie jek keje..meh nak cite last day aku kat yuken kogyou hari tu..12 april 2009..
hmm..susah nak describe perasaan aku mase langkah kaki kuar for the last time from kaisya...
rase cam dah cukup ke aku ganbatta?betol ke aku x mampu agi g jauh dlm bidang ni??
decision..decisons..mmg susahhh...in fact aku rase nak decide nak berenti keje la decision paling susah aku pernah buat sepanjang aku idup 25 thn ni...nak kawen pon x susah cam ni..(heheh)..
dah la last2 minute ni sume baik la pulak ngan aku..senpai pon baik gile..xde la nak soh aku buat mcm2..haih..tp ape nak buat..keputusan dah dibuat..no turning back..maybe ini yg terbaik utk aku..maybe tidak..hanya Allah yg tahu..semoga aku diberi petunjuk..
so korekara maybe aku akan update blog selalu..hima aaa katekan...agipon azam aku mmg nak try banyaaaak bende baru...bukan senang nak dpt jikan cam ni..semoga dpt aku gunakan sebaik2nye..
ni aku letak gmbr last day aku kat kaisya..beriye2 aku charge dg cam mlm tuh..last2 aku lupe bateri nye..hampeh..seb baik ade hp..k la..
nanti aku update agi..hampeh xdak idea...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...