Monday 20 April 2009

suri rumah separa berjaya..

seminggu dok umah...bahagianye...rase ringan bahu ngan kepale aku...tp x leh selamenye cam ni..yabai2..tgk la..kang dah settle pindah umah nanti nak cari part time job..mintak2 aa ade..ni aku letak gmbr umah ngan ape2 yg aku masak seminggu ni..bukannye masak mende power pon..x mampu aku..tp practise makes perfect kan..mane tau kang suatu hari nanti aku agi terre dr ayang ..haih..naseb aku la dpt suami pandai masak..

marble cheese-choc brownies..bukan senang woo aku nak wat mende mendou2 nih..
omuraisu x jadi..aku kedekut telur..blasah laaa..

doria aa konon...
soto+bergedil..feveret ayang nih..in fact ni aa masakan pertama aku masak kat die dulu mase mude2 dulu..hehe
shake cyatzuke..ni masakan org malas..tp sedap woo...
nasi kismis+black pepper chicken chop..sekali sekale rajen..
pemandangan dr tingkap umah..kat mesia pon x pernah aku dok tgh2 sawah gini..

meja makan+dapurku...
umahku syurgaku..


okeh la..panjang lak entry aku kali ni.nmpk sgt aa hima...td aku dok usha2 camne nak tuka layout blog...haih..tp nampak sgt buta it ..x gheti aku..nanti aa aku tanye org..huhu..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...