Tuesday 19 May 2009

riadah..

2 minggu lps ajak ayng gi air terjun ke sungai ntah dkt2 sini..dlm40 min dr umah..mule2 plan nak g pagi..bwk bentou(bekal)..sekali bgn2 dah kol 10 lebey...hampeh..g tangan kosong aa jwbnye(hehe..selamat..)
name tempat ni otaki gorge..pelik gile bunyinye..dkt toyota..boley aa kalo setakat nak mencari ketenangan di bumi Jepun ni..tp x leh lawan msia nye aa kot..tp maybe kalo g waktu autumn lawa..
jauh gak ktrg jln..dekat 2 jam lebey..dah la tghari bute..seb baik dlm utan tu redup..plus ngan dah lame x beriadah..pancitt...

layak ke panggil air terjun cam gini?

best shot of the day..

penat tuh..

bestnye kalo dpt g ngan family+adik2 ku yg bising itu..hukhuk

tgh2 ktrg dok snap2 gmbr sekali aku nmpk ade binatang menuju ke arah ktrg..cuak gile..seres aku ingt babi hutan..aku dah nak pecut dah pon(mampu ke pon pecut?hahah..)..ayg dok tgk muke aku gelabah dok gelak sakan aa die..mmg hobi die suke tgk aku menggelabah..ntah hape2.
pastu ayg cakap tu raccoon aaa..mende nak takut..chess..punye la die gelak x berenti2..mlm tu tepon mak keratong pon die dok sebuk nak cite nak malukan aku..haih..
'babi hutan'...huhu..

ok aa..tgh tunggu ayng balik ni...dinner pon dah siap..perut dah lapar..tp nak mkn dulu rase bersalah..
babaii..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...