Monday 5 April 2010

insomnia...

br bgn tdo...isk2...otak pon tgh warming up......mmg mlm dah jd burung hantu aku nih.....menemankan budak bibit ni la..ewah2...mlm2 mcm ada liga bola sepak pulak dlm perut ni.....pusing kiri die tendang..pusing kanan lagi la hebat ditendang..baring terlentang aku pulak nak termuntah jadinya...nape x leh pusing kanan bit..tv ade sblh kanan...kot ye pon x bagi mama tdo,bagi la can mama tgk tv...(boleh pulak nak kompromi2 ngan anak..)

x la..aku bukan komplen..tp aku gembira sbb gerak byk tu menandakan die sehat dan makin membesar..walaupon terpaksa memandang perut senget sebelah ,bergelombang dan mengeras sepjg malam pon aku rela....

satu mende aku perasan..skng kalo aku minum air sejuk ke aiskrim ke..x lama lps tu,die mesti cam gerak ala2 menggigil,terketar-ketar..haha..rase lawak pulak..lagi la aku tambah minum...buli dia siket..haha..xde la.. tak kan la aku sekejam itu...

ok dah..dah abes warming up pon..tp otak masih lemau lagi..baik aku pergi bercucuk tanam kat luar tuh..dah stat panas ni xde alasan lagi utk aku malas siram air...abes kering kontang dah kebun aku tuh...

2 comments:

kew_chop said...

dah start berkebun ke. aku rumput yg panjang tu pun tak tercabut lagi, huhu..

nadia said...

haha..kebun la sgt..setakat siket2 kat balcony tuh..tp time fuyu aku abaikan..habes mati semua..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...