Tuesday 8 December 2009

after a while..

oh 2 hari ni malas sungguh...in fact tiap2 hari pon malas....boleh?

rase x nak buat ape2 except tengok desperate housewives..gile la citer tuh..tengok tuh cam rase oh my,asal ramai sgt org pelik dlm dunia ni?terase bersyukur pemikiran masih lagi di thp normal..hahah..addicted gile la citer tuh..selagi x abes semua season x aman idup aku...duh....

so ahad lps after beberape tahun x amek exam,akhirnye amek gak ikkyu(japanese language proficiency test)....gile natsukashi!tersengih sengih srg2 bile dgr intro listening..天気がいいから散歩しましょう。。hahah..teringat muke budak2 laki ppktj sengih2 kalo dgr intro nih..ntah hapa yg lawak pon tatau..tp lawak laa..all in all,exam no komen laa..cam hampeh pon ade esp. kanji..dah lamaa sgt x pegi kelas kot..kalo amek time smgt awal2 blaja nihongo dulu mungkin boleh buat lebih baik..tp as usual..itu semua alasan...tunggu jek la result camne nanti...

the exam took place at aichi university nagoya campus..ramainye la makhluk dr seberang dan tanah besar..best nye la teringat mase amek xm ramai2 ngan budak sebatch dulu...stay up sama2,jln segerombolan sama2...lonely gile bile kene pegi amek srg2..hukhuk...seb baik la en.hb dtg hantar lunch(lunch beli kat konbini jek la tp)..xde la aku termangu2 makan srg2..

hobi baru=pakai mask!

jauh gile bukit2 nak jln dr main gate ke dewan exam tuh..semput aku..

dr jauh jek la..segan aih ngan kelompok dok amek gmbr beramai2..

abes exam otak pon dah weng..terus ajak g mkn kat joyfull..ntah kenape aku dok teringat2 maguro don beberape hari..lama dah dok thn sbb org kata x elok mkn mentah2...haish..tewas jua akhirnye..tp....bile dah dpt mkn tu cam x lalu pulak..lately asyek gituu jek laa..rase nak makan itu ini...tp bile dah dpt,dah penat2 masak x lalu pulakk...tipah tertipuuu!



menu wajib en.hb :sotong ngan gobou(tatau ape dlm bm) celup tepung ..

sekadar gmbr hiasan:itik and mr wish..

bile dah gelap nmpk comel la pulak lampu itik nih..

dewadewa...

4 comments:

an hamzah said...

k nadia,ikkyu otsukaresamadesu!
kitorg kt nagaoka ni dak pompuan amik jugak..mmg hampeh rsnye..sume paper pn cm susah je..time choukai dh teringat beriyani pakistan haha..
aah rmi gile org tanah besar yg dtg skali.penat tgk..

wahhh joyfull ii naa natsukashiii!!

nadia said...

otsukare san!!tu la..agak mencabar gak la utk yg study last minute cam saye nih..bising kan mereka??(mcm kite org msia x bising jek..hehe).
wah2 dah x pandang joyfull ek sekang..kami masih lagi lepak situ..

Fadhlyna Abd Wahab said...

ikkyu, otsukare!

aku pn skang ari2 pakai mask. atas perintah enchek suami. btw nadia, ko dh g cucuk vaksin H1N1? kt gifu boley claim tp aku mls giler nk g. tteiuka, sume nende aku mls nk buat. mkn mls. msk lg la mls. kemas umah mls. g check-up pn mls,ok? aku br skali g check-up. tu pn sbb hubby pakse nk confirmkn +ve ke x. abnormal kah aku?

nadia said...

chiput,aku x yoyaku pon vaksin tu..xpe kana?hari tu kan cam kecoh ade side effect sume tu yg aku mayou nak amek tak..nanti la aku tanye doctor baik..
same la aku malas gile x tau nak ckp camne dah..ko dulu mase preg fateh x camtu ke?xpe2..kang ajak dtg konpem ko rajen bertukar 360 darjah nye la..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...