Thursday 13 January 2011

kain from japan..anyone?

macam semalam yg aku cakap..ni antara gmbr kain yg sempat aku amek..silalah cuci2 mata ek..

sori la kalo agak hampeh sebab gabra amek gmbr curi2..hahah..ni pon amek sbnrnye utk suruh family tengok..tp dah alang2 nak beli kan,baik la aku terus offer kat sape2 yg berminat gak kan..aku tak amek untung pon..amek siket la kos duit minyak,upah driver nak pergi kedai ..buat beli susu Hajiq..:)

ada aku letak harga and ada yg tak letak harga sebab terlupa tengok harga dia..boleh?nanti la aku check balik kot2 ade yg tanye kan..harga tu belum finalize sebab kot2 time aku tgk tu dia sale ke,time aku g beli nanti ade off ke..and bergantung kadar tukaran rate yen jugak..and tak masuk lagi kos pos..and satu lagi,sebab aku nak balik for good,aku pikir nak anta je semua kain2/souvenir pakai kontena yg akan makan masa 1-2 bulan utk smp ke Msia..skrng ni plannye aku balik awal march..so antara april-may baru kontena smp..memang aku tak kuase la nak bwk ikut luggage masuk dlm flight sebab berat kan..kot2 kalo ade sape nak urgent soh pos terus ke Msia ke bgtau la...

jadinye..kalo sape nak pesan ke tanye ape2 sile tinggal komen..tak pon email aje la aku terus..:)..ade tu hah email kat sidebar facebook sebelah ni..sile2 la tanye kwn dan family anda jugak memandangkan blog aku ni brp kerat je la pembacenye kan..hehe..

1. rm29 semeter

2. rm29 semeter

3. rm29 semeter

4. rm29 semeter

5. rm29 semeter

6. 3 dari kiri rm29 semeter
2 dari kanan rm24 semeter

7. 2 dari kiri rm29 semeter
yg lain(start kaler peach ke kanan) rm24 semeter


8. empat dari kiri smp kaler hitam rm20 semeter
dua lepas tu rm23 semeter
then start kuning ke kanan lima2 rm25 semeter

9. rm20 semeter

10. rm20 semeter


11. rm 24 semeter

12.rm 27 semeter

13.rm27 semeter

14. rm 16 semeter

15.rm16 semeter

16. rm 16 semeter
yg 3 belah kanan start warna kelabu tu rm14 semeter

17. rm14 semeter

18. rm16 semeter

19. rm24 semeter

20. harga tak dpt dikenalpasti..nanti check balik..

21. harga tak sure..


22. pon tak dpt dikenalpasti..

23. rm15 semeter

24. corak kucing rm 15 semeter

25.corak naga & kipas ..harga tak dpt dikenalpasti..nanti check balik..


26. rm15 semeter

27.rm 15 semeter

28. rm15 semeter

29. rm26 semeter

yg bawah2 ni kain jenis mahal siket..ala2 nak buat kimono punye kain..

30. rm 62 semeter

31. harga tak sure..nanti check balik..

32. rm67 semeter

yg ni mahal terlebih siket..sutera made in japan..

33. rm148 semeter

34. rm 148 semeter

23 comments:

Faezah Zee said...
This comment has been removed by the author.
nadia said...

kalo sanggup tunggu kontena smp,aku masuk dlm kontena..kos kontena tu hmm..free je sebab mmg satu kontena tu mmg nak isi brg2 ktrg and kain tak makan space byk mane pon..cuma kos pos dlm msia tu aje la..

tp kalo nak cpt soh pos terus dlm msia kene tambah duit pos lain la..

nak soh aku bwk balik dlm flight masuk luggage.....hmm..kalo betul2 ade space baru aku consider..:)

Faezah Zee said...
This comment has been removed by the author.
nadia said...

ko nak corak kucing ek?ade banyak..tp aku ingt takde org nak..tu yg tak ambik sgt tuh..nanti la aku pegi lagi aku tgk..ko bgtau la nak yg macam mana..

tak tau la dok mane lagi..tp aku akan balik johor punye la..time tu kang aku menenggek la jumpe ko kat utm..hehe

idya said...

babe.. kalau dh mcm march baru kau balik kire kalau nk order bile nye aku kene bank-in duit?

Faezah Zee said...
This comment has been removed by the author.
nadia said...

idya..hmm..kalo tak ramai org pesan,dan yg pesan pon kawan2mcm ko, byr lps kain dah smp ke msia pon takpe..pakai duit aku dulu la beli kain tu kat sini..

tp kalo byk dan tak kenal.mungkin soh bank in kan siap2 kat akaun kat msia time aku nak pegi beli kain tu kot..

faezah..oo ko nak yg camni ek yg bukannye nmpk jepun ..byk je kain cotton corak2 comel2 lain tp aku tak amek gmbr sbb floor lain..nanti aku cari lagi..kucing only ek?

MaRyAMOhd said...

aku nak juge..
nani aku email aa corak mane yg aku nak.
aku x kesah lambat2 pon, since aku bukan jenis pakai baju kurung gi keje.
payment camno? x paham aa.. nak bank in dulu ke pakai duit ko dulu?

Ann said...

nad!!


nak jugak so oleh sebab itu kita telah add kamu dlm facebook. hoho. mcm banyak mau tanya.


:)

nadia said...

mar;okeh2.sila email..any request nak soh aku cari corak lain pon bgtau la..hmm..payment kalo tak banyak lps dpt kain pon takpe..kalo byk maybe aku suruh ko bank in kan kat akaun msia aku bile aku dah beli kainnye..

ann;okeh..kite jumpe di FB..heheh

Faezah Zee said...
This comment has been removed by the author.
lumpkins said...

uwahhhh...bnyk design baru lah kak nadia...sgt in love ngan yang no 4 tu...no 13 kachatta hihi....oww and by the way i saw no 9 in nilai 3 and you wouldn't believe the price...baik borong bnyk2 kak nadia...nanti nyesal cm kita hahaha

Fadhlyna Abd Wahab said...

nadia, ko amik untung x ni? kalo aku nk iklan kt fb aku bole? amik la untung jgk. biz is biz. ade untung bole beli brg2 utk haziq

nadia said...

syaz..itu la.k nadia pon br nmpk design2 ni..ade ek kat nilai?sure die jual mahal berganda kan..yosh.kena borong byk2 ni..syaz pon pesan byk2 lagi kat ari ..heheh..

nadia said...

chiput,aku ade amek siket ..kos nak ulang alik ke kedai,upah curi2 amek gmbr..fuh berpeluh..terang2 die dia tulis tak leh amek gmbr depan kedai..kahkah..aku malas letak kat fb sebab aku bknnye nak bisness betul..dah nak balik dah pon kan..tp kalo ko nak letak,onegaishimasu..tp make sure letak yg kain ni lmbt smp sebab pakai kontena..kalo nak cpt,kena tambah kos ems ke air mail la..kot ramai org pesan,boleh la kita share2 rieki..

Fadhlyna Abd Wahab said...

eh2...ko dh nk blk ke?!!!!!!!!!!! welcome backkkkkkkkkk!!! malaysia adalah osemmmmmm!!! (bg aku full-time housewife la)

btw, aku xmo rieki pn. just nk tlg promote sbb ko jual muraaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhh sgt2.

sekian(^^)

nadia said...

ye chiput..awal bulan 3 dah nak balik dah...ade rezeki boleh la kite jumpe..sekrg ni aku takde perasaan..tp tak sabaar nak mulekan hidup baru..:)
tu yg tak amek untung sgt sbb bukan nak bisness betul pon..alang2 family pesan soh beli..

Anonymous said...

Oooh nadia..aku suka kain-kain ni.pening siket nk pilih yg mana..bila last order date ni?

nadia said...

nane..oh lama tak jumpe!!
yg ni last order hujung bulan 1.lmbt2 takut stok abes..sebab kedai ni selalu tukar2 stok..kang aku g lagi kedai hujung bulan ni ,aku amek gmbr stok baru pulak..

sori kalo gmbr kurang jelas ek..penakut amek gmbr curi2 la katekan..

Anonymous said...

hahaha..memang lama tak jumpa pun, dh besar dh anak kau..

Aku nak order
- No 4 belah kiri - yang tanah pink - 4 meter..(aku perasan sweet sekejap)
- No 33, 3 dari kiri - tanah putih tompok2 kelabu, outline bunga kaler merah - 2 meter
- No 34,tanah kaler hitam (supaya aku tampak kurus..muahaha) outline bunga kaler putih - 2 meter

taknak cepat pun, just nak merasa sutera jepun..haha..kekonon dpt rasa sejuk cam kt jepun la kan..so payment just inform aku la camaner okeh.

nadia said...

nane,noted!
eh jap yg 34 tu yg 1st dr kiri tu ke?yg tnh hitam byk tu?

sutera jepun mmg best..makcik aku dah beli dah...sedap gila kain dia..tp huhu..aku tak mampu..

payment nanti aku bgtau kat FB ke ..tp mungkin harga ubah2 tau ikut rate yen..tp tak lari byk la..kalo lebih,aku pulangkan..thanks eh..

Anonymous said...

nadia..thanks to chiput tlg promote..nk pesan jugakkkkkkk!:p bulan 3pon xpa...tp xsempat belek lg..last 2ymasa bawak balik 10pasanag..habis kasik family..yg sendirik ada 1psg g..tp syg nk tempah lg..sbb badan asik "membesarr" jek..so sayangla..nnt buat dah xlepas...nnt nk pesan k nadia..:P
-mommy izzdanish

Anonymous said...

Smpai bila boleh order ni?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...