Thursday 27 August 2009

1/2 hari bersama kochee and the gang..

ni cite dah belated...tp aku tules gak laa..smp2 msia,esoknye jln2 kl ngan kochee,amy,mago and bawe..thanks sbb sudi annai kami bwk jln2 kl..kalo x sah sesat punyee..lamaaa gile aku x jln kl..aku rase since dok ppktj kot....ye la..balik msia setaun sekali..pastu sah2 aku bertapa kat jb je keje..setakat g klia jek ade laa..

pakat jumpe kat masjid jamek sbb aku nak cari tudung yg femes sekang ni..yg ala2 ekin tuh main serkup jek...haih..berpeluh ketiak cari tudung..last2 tersimpan cantik dalam almari gakk...bulaaat siot pakai tudung tu..benci aku..patung pakai cantekk jek..mmg tertipu laa..huhu..patung muke kecik dan lonjong nak dibandingkan??mmg laa bezaaa...


sambil tunggu2 mago,minum2 mkn roti canai..pastu g klcc makaaaan agi...kat penang style restaurant ape ntah nama...lepak2,borak2,kutuk2 sama sendiri...tu jek la aktiviti..hahah..

pastu ke pavilion lak bawe belanje donut...sedaaaapnye yg tiramisu ngan peanut butter..sampai sekang terase2..dah lps makan x ingt dunia mule la sume nyesal..bukak cite pasal diet nak kurus pulak...abes sume luahan perasaan terkeluar..mase mkn mcm org setaun x jumpe makanan tu x de pulak nak ingt....kochee yang x de kene mengena dah tersipu2 tahan gelak dlm hati...xpe kochee..ko tunggu masa ko nanti..hehe..






thanks korang sudi luangkan masa atau lebey tepat agi sudi ponteng keje utk melayan kami .seronok tgk kwn2 sume dah keje best2 dah settle down kat msia..kami bile lagi??


oh ye..hati aku ni...nape ek kalo kat msia tenang aje..balik jepun mule la die buat hal..emosi x pasal2...mungkin sbb aku selalu lalai,selalu leka,x ingt Dia...so,dgn berkat jumaat dan Ramadhan ni..jomla sama2 berzikir munajat..aku letak part 1 jek la..part seterusnye cari kat youtube...sehari suntuk aku pasang,baru la lega siket hati..abes meleleh2 terkenang dosa2 lalu...




firman Allah;

"Dan ingatilah Aku..maka Aku akan mengingati kamu.."


mungkin kita memang selalu lupa...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...