Monday 24 August 2009

menyesuaikan diri mode..

o-hisa-shiburrrii!

2 minggu cuti yg pendek..tp cukup padat dan bermakna bagi aku..entah kenapa terasa lama pulak cuti kali ni..

cukup terhibur hati ini dgn riuh rendah adik2 dan telatah anak2 sedara..seronok melihat perubahan semua yang makin membesar dan makin byk kerenahnye..hehe..

dan kini aku kembali lagi ke bumi jepun ini..kembali kepada rutin harian aku..kembali kepada kesunyian yg indah bagi aku tapi mungkin sukar utk difahami oleh org lain akan keindahannya..

byk pengalaman baru dan mendebarkan yg aku alami sepanjang cuti kali ni...x lupe juge byk nasihat,teguran dan panduan yg aku terima..

semoga Ramadhan kali ini mampu aku baiki kelemahan diri dan dpt menjadi seorang yg lebih baik..

salam Ramadhan buat semua..

cerita cuti2 msia kang bile dah upload gmbr nanti aku tulis..insyaAllah..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...