Monday 3 August 2009

madagascar?

isnin!yes..yes..yes!

sbb..mlm ni drama buzzer beat..heheh..mcm org msia tunggu jumaat nak tgk nurkasih aa...

weekends sgt sibuk..dok mencari souvenir ke sana ke mari..last2 mknn gak yg beli byk..takde idea aa nak beli ape..gawat2 gini x baik membazir..huhu..

ni nak cite satu mende pelik+lawak smlm..tgh dok shopping2 ade la pakcik tua ni tegur aku..biase la tu nmpk aku pakai tudung,muke pelik,sebuk la nak tanye dr mane,brp lame kat jepun...aku dah biase la kalo org tanye dr indonesia ke dr india ke(tgk warna kulit aa nih..ches..).tp kan..pakcik smlm tu kan..die tanye aku dr MADAGASCAR ke??bengong.....dah la muke seres abes...aku mmg thn gelak gile laa..dr sbnyk2 tmpt kat dunia ni awat madagascar yg xde kene mengena langsong?ade gaye org madagascarkah aku?

en.hb mmg dah x leh thn gelak aa..siot tol.......
aku agak la kan pakcik tu br tgk movie madagascar tu laa..sbb tu la kot madagascar jek dlm kepala die ...chiss..

pastu aku ckp dr malaysia..die dok blurr2 msia kat ne..bile ckp antara sgapore ngan thai baru la terangguk2 tau..aku pon x phm nape msia ni insyou usui(org x brp tau sgt) sgt kat jepun nih..pastu die mule la puji2 sgapore gile2..bersih la maju la..hello pakcik??saye ckp saye org msia..yg g menceceh puji sgapore kat saye tu kenape???(dlm hati jek la of course sambil senyum2 hait2 kepala angguk2 baik punye)..

haih.trauma aku tau ngan perkataan madagascar sekang...

oh ya..congrats hajar& reza!!..semoga bahagia selalu...bile la nak jumpe nih??since kuar tkc sekali jek aku jumpe hajar mase aku kawen dulu...lamaa dah tuh...

curi gmbr mizot...thanks!

sore dewa..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...