Monday 16 November 2009

Sukkiri!!

hoho..hari ni rase sukkiri(refreshed,lega) sbb banyak mende yg aku dok tangguh2 dah disetelkan dgn jayanya!seres bangga dgn diri sendiri sbb dah lamaaa aku x rase sebuk byk sgt mende nak buat...hahah..mule2 ingtkan cam biase mengharapkan en.hb anta bebile die mc ke..tp haih..pakcik tu sebuk sgt la lately..terpaksa la aku berdiri atas kaki sendiri...eceh..

so ni la hasih usaha gigih aku berjalan dr rumah ke konbini(convinience store),dr konbini ke eki(railway station) ,dr station ke city hall,dr city hall ke hellowork(job centre),balik ke station balik...aduh...2 jam lebey menapak aje..seb baik sejuk dah..kalo summer mau pengsan..

1)berjaya pos brg kwn(yanti) kat bf die yg outstation kat jepun ni..lama weh aku peram brg die tu..dr bulan 9..nak pos terus ke msia x berjaye ..sangkut kat imegresen sbb dlm tuh penuh alat solek,minyak wangi segala..kadar alkohol tinggi sgt .....fuh seres lega gile dah x yah simpan brg org ni..selagi ade rase cam x tenang idup aku...
2)g city hall uruskan mcm2 perkara..ni pon sekaligus aku buat semua...setel!!
3)g job centre cukupkan syrt 'buat-buat rajen cr keje' untk bulan ni..
4)tepon pej.pos tanyekan psl brg bawe nak mintak tlg pos ke msia..
5)tepon klinik buat appointment..

eh..habes dah?bukannye byk benar rupenye..tp awat aku rase cam berjaya gile aku hari ni??

a very good start for monday indeed!

gmbr selingan aktiviti biase hujung minggu..makan,makan,makan+shopping..

egg tart feveret!bulat,bulat,bulat di mana2...

satu mana cukup..eh..mata aku cam eye bag semacam la pulak..lately insomnia semacam la..(sdgkan tdo siang..adeh)..

aku yg dah bosan tunggu org tu shopping..lamaaaa nya pilih..

mode krismas sudah mula..jepun ni beriya2 betul la kalo krismas..bukan raye die pon..

sekian saja entry tangkap muat utk hari ini..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...