Thursday 25 June 2009

antara mimpi & realiti..

antara mimpi & realiti..chewahh..tajuk jiwang semacam..sdngkan xdak ape pon..
aku nye thp demam tgk drama dah smp thp merbahaya.........aduh...
agi2 lps en.hb pasang ekon kat bilik tdo..pastu letak cam penghadang cahaya matahari kat luar tingkap..kononnye x mau bg panass sgt...jadinye bilik tu sehari suntuk gelaappp ...sudah..
bukak ekon sejuk2+gelap cam tuh+tgk drama non stop..alamatnye satu hari laaa aku x kuar bilik...

aku kan..x tau aa nape kalo tgk drama mesti aku dok terbawak2 pk pasal watak2 dlm drama tu ...dok bygkan aku in her shoes la..x pon kawan2 aku ke jadi cam tu la..mslh diorg cam mslh aku pulakk..aduhh..sbb tu aku x brp gemar tgk cite korea..sbb die nye sedey sedey abess..sekali dulu mase kat kosen aku tgk drama stairway to heaven ke ape ntah tajuk die..mau seminggu aku moody mood bersedey jek...dok temenung pk psl org tu sakit nak mati..siannye die..org tu husband die uwaki(main kayu tiga)...daijyoubu ke die?seb baik drama jepun x setragik tuh laa..

hampeh takkk??
nmpk sgt aku bosan+xdak kje.......haih..tuh la yg kadang2 aku cam rase pelakon2 tu cam org kat surrounding aku gak..die sedey..aku sedey..die happy aku happy....kemaruk.....
ade ke org lain camtuh ek?apesal la aku ni kangaesugi(pk lebey2) dr dulu?mende2 kecik aku amek seres..yg besaaar mslh dpn mata aku lari...huhu...

sbb tu gak la..mood nak update blog ngan nak masak agak kureng siket lately...dah aku asyek tgk drama jek x de idea aa nak tulis ape...
but i guess..antara mimpi dan realiti..realiti yg perlu kite pilih...idup mesti diteruskan...
so berbalik kpd realiti idup ku yg heibon(ordinary) xdak klimaks x cam drama nih..
ni aku letak gmbr brekfes ngan dinner smlm..jgn tatau aku dah stat minum 青汁(green juice ala2 air spirulina) tau..yg bpk x sedap..tp kesihatan nye psl terpakse la..kot nak hrpkan kadar aku mkn sayur tiap2 hari sah x cukup zat...

pahit2 pon ku telan jua...

sup minestrone,miso mayo salmon,tofu tidak dilupa...ala2 mknn sehat tak?haha..

soredewa....cptnye esok jumaat dah..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...