Thursday 11 June 2009

lelaki&game...

konnichiwa..
aku sekang ni dah kene syndrom tdo siang..yabai...
dulu aku mmg azam aa x mau tdo siang even dok umah ajek..
nak life cam mase keje..bgn kol 7 pagi tdo kol 10 mlm..mule2 ok ajek..tp sekang..hampeh..
lps en hb g keje aku tdo balik smp kol 11..pastuh mlm aku cam cacing kepanasan x leh tdo.......kol 2 pagi ..mata masih terkebil2..sambil dok layan dengkuran en hb yg kepenatan bekerja..
nmpknye aku kene ubah balik life style nih..kang dah makin terbiase makin susah...idup aku akan jd terbalik dr org biase..tamauuuuu....

berbalik kpd tajuk...aku mulai sedar lelaki dan game tidak boleh dipisahkan..anime no need to mention aa kan..sbb aku rase camnih ialah..aku yg dok download game byk2 buh dlm iphone..aku yg dok ngadap iphone hari2 utk main game..aku yg dok practise hari2 nak cari コツ(skill) camne nak menang..tup2..en. hb balik keje, die try main sekali terus die menang pecah rekod segale...ape citerrrrrrrrrrrrrrrrrr??

sesungguhnye mende ini mende kecik..tp aku stress..aku nak menang..aku nak ranking sume name nadia jek penuh........dan yg paling utama itu iphone aku...walaupon die yg byr bil...huhu...

mungkin aku yg memang x terre..tp aku rase mmg ditakdirkan lelaki mmg agi hebat bab2 gini...
nandedarou??

hari ni aku masak awal..sbb ptg2 aku nak g kuar 散歩(bersiar2 hirup udara nyaman) sambil mengharapkan lemak seperatus due ilang...
so here goes my all-time feberet menu...

nasi ayam teriyaki...

sore dewa...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...