Monday 15 June 2009

cerite weekends..

ohayou gozaimasu..isnin kaa..dulu mase keje mlm ahad jek aku mesti dah len macam especially bile kat tv dah kuar cite sazae-san ...mcm cacing kepanasan memikirkan besok isnin..bagi aku sazae-san tu menandakan ahad dah abes..terus mood takdak..kene menempuh agi seminggu sebelum weekends tibe balik...
sabtu hari tuh kami g odaka jusco...jusco paling bsr la area sini..hmm aku rase paling bsr kot dlm aichi tp x sure sbb maybe ade agi yg aku x g...so tatau la..
mokuteki(motif) nak gune kupon dpt dr softbank (tadatomo 5000 yen) ngan g PASTEL!!oh yea..tempat feveret kami+bawe+pit+ex- jinno lab(sha+mago+budin)sejak di toyohashi .. tp sekang sume dah tarak..huhu...sha pon soro2(x lame agi) nak balik katenye..kat pastel cam biase la mkn smp x leh bgn..adehhh...sbb kat sini pizza die tabehodai..mkn la byk mane pon..tuh yg kalo g ramai2 best tuh...aikawarazu(as usual) pasta kat sini paling best laa aku rase yg aku pernah mkn kat jepun ni..and harga pon ok..ni lah menu2 kami..burpp...

P/S:bawe,kami tau hang dah x pandang dahhh..huhu..





then,aku usha2 sandal..ye lah nak nak natsu(summer) nih nak aa cari sandal baru sepasang due..
tp x dak yg berkenan lak..gaman(sabar) la kang bulan 8 balik msia beli aa puass2..pastuh aku jumpe satu sandal ni ..ape cite brand die pimple girl???terase wehh aku yg ade jerawat nih...org jepun sah2 tatau makna die kan..diorg ape peduli..chess..

x dak name lain kaa?

en. hb lak beli spec baru..dah naik power katenye..padan muke suke sgt tgk anime..hehe..
yg bestnnye die dpt cam point 3 man(dlm rm1000) dr sykt die utk beli ape2 brg yg berkaitan ngan health..cam g massage ke,utk beli alat2 sukan ke,g sport gym ke,beli cermin mata ke..etc..
best gak ade system cam ni..die nak galak org idup sehat kot..diorg kan kecoh pasal metabolic syndrome nih..so dpt aa spec baru free..mule2 nak beli utk aku gak..tp cam kelakar jek muke aku pakai spec..nmpk cam cikgu ke ustazah ke ntah..nanti aaa...ok agi kot mata aku...x perlu agi..

awat nmpk makin garang muke pakai spec nih??soh amek yg warna silver tamau..

itu la cite hari sabtu,ahad lak kami bgn pagi2 ade ceramah...adehh..wajib utk sape2 yg baru masuk syataku(umah company)..die cam ceramah camne nak kumpul duit utk beli umah sendiri..sbb x leh aa selame-lamenye dok menumpang umah company..so die ajar aa plan2 camne nak kumpul duit..yg aku tekejutnye saiitei(paking siket) nak buat umah kat jepun ni kene 4000 man..rm 1.2 juta lebey tuh..gile ko jutawan ke ape...1500 man harga tanah,1500 manharga bangunan saje,yg lebih tu nak masukkan air,letrik gas segale,insuran,tax loan etc..
keje sini seumur idup pon lom tentu dpt...haih..
pastu leh aa kengaku tgk2 umah2 toyota home ni..gile chantekkk..bile laa boley nak ade umah sendiri nih??



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...