Sunday 11 October 2009

cokelat..

hari ni en.hb keje lagi..mungkin separuh hari mungkin juga sehari kalo die lembab asyek salah2 pasang mesin aje..hehe..sian aku tgk die asyek keje weekends..sehari jek nak dpt rehat kat umah.tuh pon aku bising ajak keluar...failed betul nak jadi isteri mithali...

smlm K.E (kwn batch en.hb) dtg rumah beraya..tp silap la bgtau lmbt..mkn la ape yg ade jwbnye..tu pon seb baik msk byk nasi lemak tghari..tambah2 siket nasi himpit ngan rendang segera pak brahim..jadiii laaaaa..kami org bujang lauk pon standard org bujang saja..heheh..



tp yg best nya K.E isi macam2 cokelat dan kuih raya kat dlm tupperware yg aku tapau kan die berbuka hari tuh..best betol la hang..kalo aku tau aku bagi tupperware besar gedabak lagi biar hang nak pulang nanti kene isi balik cokelat penuh2..hehe..

hilang kempunan nak mkn kuih raya made in msia..

natsukashi gile coklat balut kertas merah ni.hahah...

lps tu kami ke rumah bad kohai anta fridge and off to jusco...sekian cerita hari sabtu...

p/S;rumah ku di skudai itu makin meriah..bestnyaa...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...