Tuesday 27 October 2009

nak nugget.!!

pagi td aku pegi ke job centre collect duit..makcik kayo!bukan senang weh nak jumpe pengganggur kaya..hahah..
on the way balik jalan kaki yg memakan perjalanan sejam(fuh semput..pegi naik teksi tuh..mentang2 dpt duit hari ni ) ,tetibe aku dok teringat nugget la pulak..lebih spesifiknya AYAMAS nugget!huwaaa.sedapnyaaa menjilat jari....sambil terngiang2 lagu..'bayangkan kau dan aku selamanya..ku selalu mengenangmu hebat rasa...' teringat zaman kecik2 berebut nugget ngan adik2..siap kire sorang boleh makan berapa ketul jek....
kot kat msia sah2 x pandang kan..apesal la xde nugget halal kat jepun ni..yg baticrom nye dah try..langsong x sedapp...

mak..nak nugget!!!bln 12 ni bwk ek..ngan burger ramly!haha..ntah lepas ke dak kat airport nanti..

oh ya..mlm ni aku home alone..en.hb g outstation ke nagano la pulak..esok mlm baru balik.hukhuk....lama dah aku x dok srg2 malam ni..gaya ngada gile..selame ni sblm kawen,dok sorang xde la pulak kesah kan...huhu..betul la idup berdua akan membuat kita lagi mengada2....x boleh jadi ni..

soredewa...

4 comments:

Fadhlyna Abd Wahab said...

haha...wakaru..wakaru:) lepas je kalo mak ko bwk nnt:) kohai aku siap buat stok burger ramly kt peti ais die lg:p

nadia said...

ala ingt kan stok kat peti ko..boleh aku soh pos sini..=P

Zack Abd said...

hehehe...boleh je nk bawak.tp utk mngelakkan kebasian, aku dulu bakar jap dlm oven, pehtu transfer dlm tuppaware. kalu tak dari berketul2 nugget jd satu nugget besar giler..ekekek! kau balik msia bila ghandi?

nadia said...

thanks zack for the tips.
aku rase dah brp kali ko tanye aku bile balik..tp dah brp kali gak la aku x leh jwb dgn tepat bile ..heheh..susah la kalo laki terlebey rajen suke keje sini ni...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...