Tuesday 6 October 2009

u.n.g.u..

aku x sedar sejak bile..tp lately aku dok minat warna ungu saje..tp no no utk light purple..ungu gelap gentei(terhad)!kalo boley sekang ni semua nak warna ungu..selama ni aku x tau ape warna ape aku minat..tp bile beli apa2 selalu warna biru,coklat,kelabu aje la yg aku amek..dull kan..nak buat camne..aku xde kudrat nak try warna yg mengelip2..

dan hari tu aku ternampak jam ni kat outlet nagashima.....nak!nak!nak!..tp sejujurnya aku lebih tertarik kepada kaler ..design belakang kira..bukan senang nak jumpe jam kaler ungu..sape tau ade jam kaler ungu yang cantek2 sile la rekomen kat aku..






so,terpaksa la aku bagi hint berterusan kat en.hb soh belikan jam ni bday aku yg bakal tiba nanti..mintak2 die tidak lampi dan memahami..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...