Tuesday 12 January 2010

autumn in winter..

sakit!!!!!!!!!!!!oyashirazu(wisdom tooth)+ulcer........rase x selesa cam ade sumthin terselit kat gusi..tp usaha camne pon x leh nak get rid of...isk.....nak kene buat lawatan ke dentist la nih nmpknye esok....agipon mmg kene pegi pon..gusi sume dah berdarah2 kalo gosok gigi...petanda calsium x cukup mungkin.........

ape td nak cite dakke?aku mmg pelupa mak nenek la lately...tak tutup gas air panas,x tutup api dapur...bahaya betol la...

oh ya..nak letak gambar winter hols hari tuh..kali ni kat nagoya pulak..dah amek gmbr byk2 cam sayang la pulak kalo dibiarkan terperap aje...

kat taman near nagoya castle..daun2 kering berguguran..so dpt la posing autumn in my heart siket walaupon sbnrnye in the middle of winter mase tuh..


gaya makcik cleaning berjaya..



nagoya castle!1st time pegi sini setelah sekian tahun..




kereta idaman en.hb di midland square..berjanggut la nak tunggu dpt...

makan maguro aktiviti wajib..

patung nana cyan. .ntah ape yg femes pon x phm..tp sume org amek gmbr kite pon amekla..

muka pasrah noritake tutup...

boleh pulak aku silap x check noritake tutup 30hb...aduss...xpe2 lps tu duka terubat dpt shopping kain cotton jepun buat stok baju raya thn nih...gmbr x de pulak dlm camera aku..nanti la mintak kat angah..tp bukan kat nagoya textile laa..asal nagoya,mesti org msia ckp nagoya textile ek?batang hidung nagoya textile pon x pernah aku nmpk...

sekian...

saya yg sakit gigi...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...