Thursday 7 January 2010

cuti2 jepun_osaka,kobe..

yosh..semangat baru kembali..abes satu umah aku kemas,lap abes semua..smp en.hb pon naik seram..die dok kata pelan2 laa.masaaa kan banyak..ye la,saye tau..tp kalo dok diam kang aku gluk2 agi teringt memori cuti..ewah...tp hari ni rase dah kuat utk bercerita...

bismillahirrahmanirrahim..

all in all cuti best!kot ikutkan byk agi tempat nak bwk..tp diorg sume smp sini terus kene syndrom pemalas..hahah..semua dok nak makan,tdo aje..kol 6 ptg dah tersengguk2 tahan ngantuk..masuk kete x smp 5 minit dah dgr dah lagu selingan kroh2 berkumandang..hahah..tu la penangan musim sejuk tahun nih...huh...aku pon x tahan smp ke tulang2 sejuk...tu yg pakai baju tebal mcm penguin memanjang...ni aku warning awal2 sblm aku tunjuk gambar..jacket2 kami semua tebal..tu yg dlm gmbr nmpk extra besar..bukan lemak yg tebal ye..lain tuh.......(dasar x mau mengaku..hehe)...mak pulak masak sedap2 aje ..aku ni dah la sejak dua menjak ni masak asyek hangus,semua x sedap je kat tekak aku..tp bile mak masak laju ke main tambah..xde pulak aksi2 nak luah balik ke ape mcm kalo mkn aku yg masak ..ewah bb...belum ape2 dah protes x mau mkn aku masak nmpk..adess...

eh pjg pulak muqadimah...meh masuk part 1..first day smp jepun on christmas!!x pegi mana pon..cuma jln2 luar usj amek feeling ngan kobe saje..

tempat pertama dituju..TOILET!ahah...kate baru mkn kfc sejuk berketul2...baru semua tau kfc sejuk pon sedap jugak rupenye..kalo kat msia sah x pandang...



love yah..(motif?)

angah ajar mak buat peace!bajet jepun laa siket..hehe..

hari pertama pakai pink spjg 26 thn hidup!pinky2..




takoyaki best at takoyaki museum..semua jenis ade..

abes dah osaka..mule2 ingt nak g dotonbori?buri?ke mane2 ke..tp semua pon mls nak naik train..kot naik kete tgh2 bandar osaka tu mmg cari penyakit la namanye kan...so ,straight ke kobe la pulak..solat2 kat masjid kobe..then ke ikea and harborland feeling2 krismas siket...

bergossip di ikea!kate x pernah jejak ikea kat kl kan..smp ke jepun baru dpt pegi..

merry christmas!

white krismas..hehe..


muke terlebey teruja walaupon salji tipu..hahah..

santa claus yg cool..

ni pon muke over-excited kalah budak kecik nmpk santa claus..abaikan...

dah la..byk agi gmbr..tp sume x lepas tapisan..haha..bertolak balik sambil singgah 2,3 S.A semata2 nak bagi smp last tol lps kol 12..kate pon lps 12 tgh mlm dpt 50% discount kan..

dewadewa...

nanti rajen saye sambung ye...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...