Thursday 28 January 2010

thanks sahabat!

thank u kochee&pesot for the book....jasamu dikenang..=)

*salah satu ayat yg elok diamalkan semasa mengandung...

Surah Al-A'raf[189]
"Dia lah (Allah) yang menciptakan kamu semua dari (hakikat) diri yang satu, dan Ia mengadakan daripada hakikat itu pasangannya (diri suami isteri), untuk bersenang hati dan hidup mesra yang satu kepada yang lain. Ketika suami mencampuri isterinya, mengandunglah ia dengan kandungan yang ringan, serta teruslah ia dengan keadaan itu (ke suatu waktu). Kemudian ketika ia merasa berat (dan menaruh bimbang) berdoalah suami isteri itu kepada Tuhan mereka (dengan berkata):” Sesungguhnya jika Engkau (wahai Tuhan kami) mengurniakan kami nikmat yang baik, tentulah kami menjadi orang-orang yang bersyukur”.

amin ya rabbal alamin..

3 comments:

lumpkins said...

aaa..i've got the same book...good luck with the baby kak nadia

Fadhlyna Abd Wahab said...

dh tau gender ke nadia? aku ms pregnantkn fateh setiap hari mesti bace surah luqman dgn maksud skali aku bace smbil usap2 perut.alhamdulillah fatehnye baik+dgr kata.

ni..aku nk kongsi cite. saikin mood aku utk msk sgt lah bagus. sabtu lps aku buat stok gyouza. td blk lab je aku teringin nk mkn murtabak, terus aku buat stok byk2! 3 jam berdiri buat murtabak, lps siap rs nk patah pinggang.tp bile tgk hasil nye...wahhh~seronot! byk stok frozen foods dlm freezer:) sekiannnnn cerite aku. terima kasih bace~

p/s:sori xkomen pn utk entry ko ni..

nadia said...

syaz;thanks!ganbarimasu..

chiput;last scan x nampak agi..mane2 pon x kesah..surah luqman ek?insyaAllah akan ku amalkan..

ko rajen2 masak ni bb girl ke nih?hehe..best gile gyoza ngan murtabak!!uwaa..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...