Friday 8 January 2010

main2 salji..

salam hari jumaat..=)

sambung siket cite cuti2 jepun hari tuh...
3rd day family dtg sini ktrg bwk g main yuki(salji)..angah srg la bersemangat nak main snowboard kononnye..yg lain2 sumenye awal2 dah surrender..hehe..so sbb x tau nak bajet diorg tahan sejuk tak..plus tayar kete en.hb tayar biase jek bukan tayar studless..kami pon decide g try tempat dekat2 dulu laa..so just g jibuzaka..sempadan aichi-nagano..2 jam jek perjalanan dr umah..xde la penat sgt kalo balik hari......

tapi.......yuki siket sgt lagi la kat situ..x gebu style snow yg baru turun tuh.keras!!...jatuh konpem cam nangka busuk laa..so x jadi la nak main snowboard ke ape..just posing2 amek feeling saje...angah merangkap yg paling muda tu jek la seronok bergolek2 sakan cam cite hindustan..itu kalo adik yg 2nd last ngan bongsu datang tu tatau la ape jadi agaknye....satu agi,ktrg ni bajet cuaca sejuk yg teramat..standby pakai baju 5-6 lapis..amek ko..dah mcm beruang ape jadinye..nak bgn pon susah...tgk2 xde la sejuk sgt...rase panas+rimas ade la!!ape lagi..semua pakat g toilet kurangkan balik baju..lawak tol..

aku plak...haih..jalan kalah nenek kebayan..cuaknye kalo jatuh ke hape...punye la hati2 tapi.........jatuh jugak rupanye!! ...hukhuk..aku ni dah la sejak azali jalan laju..nak dok paling depan aje kejenye..syok2 jalan tibe2 cam terbenam dlm gile...aku cam shock kejap..terus jerit kat diorg yg dok blakang..baik2 sini dlm nihhh...sekali en.hb gelak kuat gile..rupenye aku jatuh longkang!!!dah longkang tu tutup semua ngan salji mane la aku nak perasan..adeh.......seb baik xde ape2 !!die leh gelak kan aku pulak..sabar jek laaa!!lps tuh terus mak x bagi aku jalan depan dah..

here some of the pic..pakai camera kecik aje..semua malas bwk cam besar..






bergaya ngan board orang..hahah..

harap board je kakkoi..


percubaan membuat snowman..


selamat berhujung minggu!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...