Tuesday, 5 January 2010

sunyi..

abes sudah cuti 2 minggu yg bz..bz..bz !!org dah biase melepak aa katekan..kuar jalan2 hari2 jek pon dah rase bz gile.........nih baru smp umah lps anta family ke airport.........tatau la nape sedey sgt....maybe sbb selama ni diorg jek dok anta aku kat epot..so bile giliran aku yg kene tinggal rase nye lain macam siket........

cepat sungguh masa berlalu..isk..rase cam baru jek amek diorg kat epot hari tuh...tp xpe laa..adik2 ku yg ditinggalkan di msia tu lagi memerlukan mereka...diorg mesti dah x sabar tunggu mak abah balik...

smp rumah jek...haish...rumah yg sememangnye sempit ni pon boley jadi luas bile tinggal berdua aje..ops lupa...2 stgh......sekang ni satu jek la dlm kepala aku...cepat2 laaaa bulan may pulakk!!!

dan esok hidupku akan kembali biasa..............huwaaa.........

cerita cuti2 jepun nanti la rajen aku cerita..sekang ni tgk gmbr cari penyakit namanye..banjir umah..

oh yea..selamat 2010 semua...mcm best jek tahun 2010 nih...mudah-mudahan..

2 comments:

chiput said...

blum ape2 aku dh gluk2 bace entry ko...sabtu ni giliran aku plk rs sunyi...DAREKA??!!! JIKAN WO TOMETEKUREEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!

nadia said...

haha..chiput..sehari jugak la aku melopong xde kudrat nak buat ape2 lps diorg balik...banjir aa epot sabtu ni..be strong!!siket jek agi!!ade ape2 aku sudi mendgrnye..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...