Wednesday 27 January 2010

hari イライラ!!

oh..hari ni celik2 mata jek aku rase iraira gile(irritated yg rase cam semua mende x kene..)..rase nak baling je sume barang tatau la kenape....seb baik la aku srg2..jadinye sekejap jek la mereng nye tuh..kalo ade yg layankan agaknye spjg hari aku membebel x berenti...

antara sebab2 yg bleh difikirkan..
*iphone freeze..nak off restart balik pon x bleh...ade nye aku baling kang...
*brg aku order x smp2..katenye smp jumaat lps..ni hape mende dah rabu x sampai2..
*baju order kat nissen sume besar sgt!!aku la yg sengal tatau saiz maternity ngan saiz biase tu lain....design dah lawa,nak order lain xde saiz kecik siket pulak...seb baik la bleh pulang!kalo x ke laut la duit aku........

sebab2 yg x bleh difikirkan.......WALLAHUALAM!

mmg rase irritated gile la smp aku dok istighfar ulang2 kali..tarik nafas hembus berulangkali bagi tenang balik!

tp tghari td..
*tingtong!akhirnye.... brg yg ditunggu2 dah smp!
*ringtone kring2....en.hb tepon ngan anta gmbr tgh keje! aik...elok pulak tibe2 hphone ni....

terus ira2 aku ilang.......rase berada di awang2an.....
mmg lately tatau kenape aku rase sayang gile la kat pakcik srg ni..hahah(sile muntah!!..dan consider aku seorg desperate housewife yg kesepian).......ke bb yg syg sgt kat ayah die nih??nazou2........

pelik kan camne sumetimes small things camni leh buat kite marah gile2..and small things ni jugak la yg bleh buat kite happy balik.....

mood dah baik..terus uli tepung buat karipap 20 biji....

rase nak makan 20 20 bijik bleh??

2 comments:

dartdadada said...

nak karipap k nadia lama gila tak makan!!!!

nadia said...

haha..ala agi 2 bulan nak balik mkn la puas2 nanti...meh2 dtg sini mkn karipap..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...