Wednesday 17 February 2010

antenatal class_part 1..

semalam pergi 前期母親教室(antenatal class part 1)...jenuh tau aku berjalan ke klinik tu sejam..pegi balik 2 jam..sama lama ngan ceramah dah pulak..en.hb soh amek teksi..tp kedekut pon satu,terasa masih gagah pon satu,nak cover x bersenam seminggu pon satu...xpe la..dah selamat pon..sekurang-kurangnya dpt la aku prektis kot2 kene jalan kaki sendiri g klinik bersalin nanti...hahah..nauzubillah!cuma mlm td x leh tdo aku lenguh kaki..kene letak bantal tinggikan siket br la nyenyak aku tdo..isk2..ni kalo 8,9 bulan nanti camno la rupa agaknye...


class ni utk 16w-27w ...dah giri2 jugak la aku nih..kang yg part 2 lps 28w pulak..kate pon part 1 kan..die nye isi pon ala2 cam sume mende aku dah tau(berlagak pulak)...ala pasal symptom2,masalah2,pasal pemakanan..semua dah tau dah cuma sengaja tak ikut tu biasa laa..heheh..lagipon aku dah berlambak buku en.hb belikan hari tu...bila nak abes baca pon tatau..berpusing2 mata aku baca kanji tulisan jepun tu tau...mentang2 beli kat book off buku 2nd hand harga rm3 sebuah ,berbuah-buah pulak la die belikan utk aku...cuba soh die yg baca..konpem buat muka duduk belakang pintu mogok...

kot x pandai gak aku tatau la..

awal2 tu bersungguh la gak aku bajet nak salin nota..smp separuh otak dah ke mana..


last2 apa aku buat usha perut org lain..hahah..biasa la kot kalo ngandung kan..awat sama pregnant,tp perut die besar?napa perut org tu bulat,comel aja?napa perut org tu x nampak?hahah...kalo lelaki main usha2 perut cam ni dah kene lempang agaknya..tp sumpah la aku benci jepun sume kurus keding bergaya kulit nipis segala.........BENCI!!

kesimpulannye kelas ni biasa2 aja...naseb baik free..nanti mintak2 yg part 2 nanti best la..tu pon tunggu lambat2 siket la baru aku plan nak pegi...

haih..sori la aku byk cite psl pregnant la bb la ape la...abes tu aku nak cite ape lagi?dlm otak aku pon itu aje yg ade sekarang....(gyakugire?)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...