Thursday, 11 February 2010

comelnyaa!!!

hari2 mandom begini meh layan video si kembar comel kat youtube ni meh..



lawak gile la bebudak ni...dok tengok muke masing2 gelak...pastu tersedu2...
'eh muka ko lawak la..ape lak..muke ko agi lawak..'..pastu terkekeh2 gelak bile sedar muke masing2 sama...

teringat si kembar abang dan adik ahli baru kat umah..bile leh jumpa nih?jgn la besar cepat sgt!mak long(oh aku dah jd makcik2..tidak!!)x sempat agi tgk kamu ni....dah la muka makin lama makin sama..adeh..


ape tgk2?ade masalah?

si abang..

si adik yg terpaksa berkorban pakai baju pink..doktor la ni silap scan kata pompuan..hehe..

bulatnya kamu berdua!haha..

argh!!comelnyaa....
adik2 ku,amek la gmbr video budak2 ni byk2..kite send kat youtube gak jom??haha..

2 comments:

chiput said...

omel betul si kembar berdua ni. tp kesian sorg kene berkorban pakai pinky2..btw,ade keadik ko yg dh kawen nadia?

nadia said...

tu la..smp ke sudah doktor ckp pompuan..konpeiden la beli pink..adik aku yg no 3 yg laki tuh kawen last year..muda2 sudah selamat jadi bapak..hehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...