Thursday 23 July 2009

allergic..

huh..terkejut aku bgn2 pagi smlm satu muke aku merah..mcm kene gigit nyamuk merata2.............
haih.....
ape laa yg aku slh mkn nih?
rasenye xde ape pon yg pelik aku mkn.......cuma aku ade letak ubat jerawat kat muke mlm smlm...tp ubat tu dah lama pakai x pernah pon jadi camni....

nak kate allergic..aku cume tau aku allergic habuk ngan mentaiko,tarako(telur ikan) dan seumpama dengannye..xde pon aku mkn smlm...
x kan la habuk umah mengganas kot?hari2 aku pasang penyedut habuk tuh ...

PELIK!

en.hb gelak terkekek2 jek tgk...benci aku..
die dok gelakkan aku dr hari tu agi sbb hari tu aku ckp nak beli syampu utk damage hair sbb rambut aku cam rosak,asyek gugur aje...sejak dr tu die dok ejek2 rambut aku damage..pastuh gelak2. x ingt dunia...ntah hape yg lawak sgt pon aku x phm..
pastu nmpk muke aku smlm die dok ejek hari tuh rambut damage ,sekang muka pulak damage....lps ni ape pulak yg damage agaknye?

cheh...........kalo dulu mase kapel mata aku merah allergic habuk mau risau gile2 antarkan eyemo,bwk g klinik..sekang gelak aje ye..pandaii!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...