Friday 17 July 2009

bonus utk org x keje..

jumaat dtg lagi..hari ini ujan,mendung2 agi..bile nak abes agaknye 梅雨(musim ujan) ni?ingtkan hari tu dah abes dah sbb panas semacam ajek..aku pon agak x sehat laa hari ni..bgn2 pagi dah batuk2 ngan sakit tekak..puncanye en.hb tuh bukak ekon terlupe nak psg timer..smp ke pagi laa tdo ngan ekon..mane x sakit tekak.

minggu lps en.hb dpt bonus kan..aku pon ngan muke x malu ngendeng2 aa..tuh aa padan muke aku..kalo aku smbg keje kan aku pon dpt bonus sendiri?gatai benti..adeh..
tp selaras ngan ekonomi yg rendah,mintak pon berpada2 laa..x leh aa nak beli handbag ke ape cam thn lps..aku mintak ini aje la..portable HD khas utk isi gmbr yg maha byk ngan speaker laptop ...wasatiaah bukan?ni pon sbb ade opening sale kat EIDEN(kedai jual brg2 letrik) anjyo..jadilaaaa...alhamdulillah...


so cam biase ini pulak menu aku utk 2 hari lps..

dr kiri ke bwh;
1)zucchine baked cheese,chicken teriyaki,sayur sawi goreng hasil tanamanku,eda-mame.
2)close-up chicken +zucchini+shishito teriyaki
3)sotong celup tepung
4)tom yam campur..

hmm..tu jek la kot utk hari ni..weekends ni nak g mane la ek?njoy weeekends everyone..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...