Friday 10 July 2009

boleh bukak kedai...

selamat jumaat..
xdak mood nak tules dah..nmpknye smgt aku nak berblog2 dah makin pudar..mmg hangat2 tahi ayam sungguh..
bukan ape..xde mende nak citer..x kan nak tules luahan, rintihan hati hari2...muak org bace...

umah aku dah penuh dgn free sample..boleh bukak kedai dah..ni aa akibatnye kalo sume sample nak mintak dlm satu masa pastu x ingt ape yg aku mintak..last2 sume mende seakan2 sama.. postbox penuh x muat..si abg postman tuh boh sume sample aku dlm satu plastik besar sangkut dpn umah..senang keje die..


ini baru sebahagian....ade agi yg menanti...

aku sedey trial set domohorn wrinkle aku dah nak abes..(die utk 3 hari jek sbnrnye tp punye la aku kedekut2 pakai thn 2 minggu..)

dialog semalam...

en.hb: ish.rasenye sesuai la set ni ngan muka awak..

aku: ek??nape cakap camtuh?

en.hb:nampak cam kulit bersinar2..

aku:nani?????wargghhhh..x dak ayat pujian yg agi manarik ka?(of course dlm hati)

lelaki mmg x pandai berkata2..dah tau sesuai ngan aku tu belikan laa...satu item baru rm200..ade 7 items umenye..
terkebil2 die aku ckp harga..hahah.

P/S dapur aku dah x berasap sgt..kata org jepun musim luruh paling berselera mkn,musim panas musim paling xde selera makan..???
kalo camtuh org msia memanjang xde seleraa aa...huhu..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...