Wednesday 18 August 2010

bertiga,tiga bulan,tiga tahun...

aish..hati masih suam2 kuku panasnye..tangan masih berbalut(tp dah tak sakit sgt)..terpaksa la pulak buat entry romantik..takpe..saya cuba sedaya upaya..lama mana la pon la boley hangin kat suami sendiri kan...

18/08/07-18/08/10

sedar tak sedar,dah 3 tahun bergelar isteri...alhamdulillah...

tahun pertama:duduk asing2..aku blaja lagi,dia kerja tempat lain..
tahun kedua:duduk berdua..
tahun ketiga:alhamdulillah sudah bertiga..

tahun pertama:aku student lagi..
tahun kedua:aku seorg pekerja kilang jepun..
tahun ketiga:seorang suri rumah ,seorang ibu..

tetiba terasa sistematik la pulak hidup aku nih..haha...takkan la lepas2 ni nak kena beranak setaun sekali nak bagi tahun keempat,hidup berempat..tahun kelima hidup berlima..

sudah tak nak mengarut dah pagi2 nih..

Selamat hidup ber3..Happy 3 months Hajiq..dan Happy anniversary yg ke 3!
eh eh..byk pulak nombor tiga...
semoga jodoh kita berkekalan hingga ke akhir hayat..amin...

macam lama jek kan bunyi 3 tahun tuh..tp aku tak rasa lama sebab mungkin tempoh perkenalan sebelum kahwin tu singkat..x sampai sebulan kenal,kapel..setahun kapel,kahwin dah...ni semua gara2 aku kena mandrem dia masak sedap2 smp aku jadi bulat...terbalik la pulak kan..tp tu dulu eh sebelum kawen punye cerita..sekang ni asyek2 aku yg masak..asyek2 aku..takde muka lain..isk..haha..

mengimbau kenangan lama..1st bday cake yg die buat..walaupon comot,aku tetap terharu...

sampai satu dulang sate dia bagi,mane taknye aku kecundang......hahah..gila la senang nak ayat..x yah bagi gelang,rantai emas..bagi makanan sudah....

hadiah2 ke dinner romantik2 ke mcm takde je tahun ni...ni je la hadiah terbesar tahun ni..

budak yg suka makan tgn sendiri..kanibal hape?

*tgk la kalau baik hati,nanti aku test power buat cheese cake ngan chicken chop utk berbuka..kalau baik lah....

3 comments:

sharEna said...

nad, kat sane pose bape jam ehh? ok tak? tetibe tertanya tanya =p

nadia said...

bape jam ek?3.30 pagi smp 6.30 ptg..lama tuh sebab thn ni kene time summer pulak..kalo winter ke cepat buka nye..

sharEna said...

huihh...lamenyerrrrrr....

tetibe rase syukurnya ddk Msia..Hidup 1Malaysia!!

patriotik sket sbb skrg bln kemerdekaan =B

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...