Tuesday 3 August 2010

jom mandi sama2 jom!

lusa en.hb dah start cuti obon 9 hari ni..yeeha..tp first time cuti takde pape plan agi...abes camne..hajat di hati nak pergi sungai,laut,tengok firework,BBQ,matsuri(festival),g kebun bunga matahari...... tapi.....boleh ke ek bawak budak kecik g laut ke sungai ke??mcm kecik sangat jek lagi die nih....hmm.........nak balik msia fulusnya takde pulak......adeh....alamatnye
aktiviti kemassss rumah sampai lebam je la kot..buang semua menda tak pakai..mmg rimas dah haku umah dah penuh sgt barang...kalo tak buang memenda tuh,camna nak tambah lagi harta Hajiq?kalo sorang2 sure aku tak terkemas habes punye..mase nilah nak dera org yg jarang kemas rumah tu...lagipon nak puasa nak raye kan..yosh kimeeeta!oosouji yarou!

hmm..takde idea dah..so seperti biasa cerita Hajiq lagi..

Hajiq sekang badan dah makin tegap,leher pon dah tak lembik sangat. senang siket nak mandikan dia ..tak yah nak tampung2 dah..letak jek die dalam baby bath tu..tapi ade la penahan kan situ tak bagi die terslide..so dapat la aku amek gmbr ngan video die mandi nih buat kenang-kenangan..naseb baik dia tak ngamuk kesejukan dek nak layankan aku..

kang dah besar sure dia marah aku byk letak gambar seksi die..muahahah..



sian Hajiq kena mandi kat sink dapur je..seb baik muat baby bath tu dlm sink..malas aku nak tercangkung2 kat bilik air ...lagipon kat sink dapur je ade paip keluar air panas ..betul2 sebelah tu dapur..kalo nanti die dah pandai gapai2 kuali ke periuk ke habes la aku...


kang dah besar siket ibu belikan Hajiq pool mcm yg belikan utk budak2 kembar harituh ek..seronok betul tengok diorg mandi!bila la agaknye 3 sepupu ni dpt jumpa ek?






No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...