Tuesday 3 August 2010

dont underestimate your baby!!

ohayou gozaimasu....sejak dua menjak ni awalnye la rutin hidup aku bermula..6.30 pagi budak kecik tu sure dah ajak main...pastu melayan la die sampai la die pulak yg dah penat layan aku..hehe..

nih nak cite accident pertama berlaku sejak jaga Hajiq dah nak masuk 3 bulan nih..die tergolek 'dok'...isk2...bukan la dr katil...dari pangku aku jatuh ke tilam je....ni gara2 aku excited nak amek video la nih...die dah mamai2,aku bajet nak tdo,xde la aktif2 sgt dah la..sekali die menggunakan kuasa menggeliat dan melonjakkan badan .....meninggalkan aku terkebil2 dok pegang camera...seb baik kat tilam aje jetuhnye.....tp still.......aku kene lebey hati2 siket la lepas ni..budak botak ni makin kuat...kaki kalo menendang2 ala2 kayuh basikal tu laju giler....tangan nak menolak menepis pon kuat gile........

ni aku letak video tuh...puas aku upload kat blogspot ni x jalaan jugak..terpaksa la upload kat youtube dulu...

*abaikan suara mak die yg over excited..



sorry ye Hajiq!

jadi ibu2..jangan underestimate kebolehan baby anda..diorang memang lebih kuat,lebih bijak dari yang kita sangka.....kalo hari ni tak pandai,tak mustahil esok tetiba diorang dah master satu skill tuh..magik betul budak2 nih ek...

4 comments:

sharEna said...

malam td semua tido depan tv malas nk naek bilik kt atas. dlm pkl 2.45am terbangun tiba2 & nampak Naurah tgh meniarap atas lantai mozek. dok senyap je tgk lantai. mesti dia pk nape pulak rasa sejuk nie..kekeke...bahaya sungguh. seb baek x tergolek kepala terhentak kt belakang..huhuh

lumpkins said...

senyum je kan si hajiq tu....gerammmmm...hihih

nadia said...

sharena;naurah dah besar,lagi la pening nak jaga kan..kang dah merangkak,jalan laju tak dpt bygkan la camne..memang kita kena alert sentiasa..

syaz:itu la mat sengih ni..dah tergolek pon sengih balik..takpe syaz,soon geram tgk baby syaz pulak...hehe..

lumpkins said...

hehe...tu lah tgk hajiq senyum bnyk2 ulang2 tayang skit gambar dia bg lekat kt baby ni hihi.....amin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...