Saturday 31 July 2010

berpeluh-peluh..

haih..baru nak add labels ngan linkwithin kat blog ni dah berpeluh-peluh aku..hehe..itu la die,tengok org ade kite nak jugak..akhirnye berjaye jugak la..senang siket la aku nak susun2 entry lepas2 nih..seb baik la tak hilang segale template hape semua..fuhh..

hari ini mandom saja x keluar mana2..sob2..dari pagi aku kerja amek gambar,edit gambar,upload video budak botak tuh..ye la,sementara ayah die ade baru la ade peluang nak dok lama2 depan laptop kan..ntah la nape bersemangat betul aku nak merakam setiap aksi die..mungkin sebab aku banyak lupa memori mase childhood aku..ye la zaman dulu mane ade digi cam,blog ke bende nih..and rasa macam for sure mesti cepaat je kan nanti die tetibe besar dah.....so kalo boleh aku janji ngan diri, i''ll try my best to capture the beautiful moments..memang rezeki hajiq la ibu free,dok umah je sekarang..boleh la dok hadap die hari2..kang anak2 lepas ni tatau la boleh buat menda yg sama ke tak..(berangan anak lps2 ni..satu pon tergigil2..hehe..)

nih aku letak salah satu hasil kerja aku tadi..(hasil kerja konon..sedangkan pakai hamek aje)........seriously memang teringin sangat nak blaja amek gambar berseni,edit lawa2......nak belajar ngan sape la ek?buat mase sekarang google "how to... "aje la yang mampu..


#dah nak masuk 3 months dah die..memang mase terbang laju.....

eh malam sangat dah ni...oyasuminasai..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...