Thursday 24 September 2009

beraya dlm hutan yang x pernah dibuat orang..

so hows ur raya?by this time mesti sume dah muak dah tgk ketupat,rendang,kuih raya segala..tp kang last2 syawal nanti mule la mencari balik ..mengetuk-ngetuk tin kosong mencari saki baki kuih raya..hehe..

kali ni kami raya di rumah saje..lagipon ade org nak dtg umah,x kan la kami nak pergi beraya kat tempat lain pulak..plus en.hb x cuti pon..walaupon kebanyakan company jepun cuti silver week..nak wat camne..die kan pekerja cemerlang..huhu..

pagi2 lagi rahmat,ct dan bad dah dtg umah..lps makan2 kenyang gile x boleh bangun,sekor2 mata pon dah beratt semacam..so kami pon decide la nak keluar makan angin sambil amek2 gmbr kenangan..pk punye pk nak pegi taman ke ape ke cam ramaaai org sbb cuti umum..agak segan aa nak kuar beriye pakai baju kurung segala..mesti jepun toleh 2 kali punye laa pelik tgk kami..segaaann!so kami pergi HUTAN!yes u heard me..HUTAN!..x pernah org buat kan beraya dlm hutan..dah la kene naik bukit ..seb baik dah siap2 tuka selipar bajet nak main air sungai..kalo kasut tinggi menanges laa gamaknye..

lps puas bergambar dan berkelah serba sedikit,kami pon bertolak balik..dan MAKAN lagi!..diorg nih x pdn kecik boley thn gak makan..smp x cukup nasi impit...credit to en.hb yg masak lauk pauk sedap2!akhirnye setelah puas aku paksa dan aku siapkan segala bahan2,die setuju gak nak masakk..aku rase setaun buri kot...yappa..oshikatta!!

ni aku letak gmbr raya kami yg sgt la sederhana thn ni..yg lain2 dah upload kat facebook..all in all,walaupon thn ni beraya x ramai tp aku suke sgt..small but great company indeed..and mcm sgt tenang +new experience...boleh buat agi nih raya haji nih..haha..






aku yg sgt 'high' di pagi raya...(cover kesedihan di hati)..









dewa dewa..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...