Monday 7 September 2009

malaysia kita...

aku malas sgt saikin(lately)...mlm x leh tdo,lps en.hb g keje,tutup pintu jek menggagau aku cari futon..tdo smp tghari...aduh.......
aku masak agak beriya gak buka..tp malas gile nak amek gambar..
nak buat projek kuih raya..kang balik2 aku gak yang mkn perabis sume..
nak bercucuk tanam pon pokok2 aku abes sume mati kering dah sbb balik msia hari tu...ni baru la menyemai benih2 baru..kecik cinonet agi sumenye..
nak g jln,jogging keluar..panas+pose=x larat..hahah..
so...the only option is to READ!balik msia hari tu aku beli buku MALAYSIA KITA ni..sbb aku blurr agi sebenarnye nak keje ape dah balik nanti..mane tau nak try keje government..baik mase aku byk masa ni aku blaja la dulu.tp kan..pelik aaa..


kalo dulu aku leh mengadap buku text sejarah berjam2 mcm baca buku cerita..
kalo dulu aku boleh hapal sebijik2 ayat dlm buku tuh,jwb exam tulis essay pon sebiji2 ayat buku...
kalo dulu tdo pon aku bwk buku sejarah smp abes lunyai rupenye..
kalo dulu camne add maths aku fail pon sumpah aku x kan blaja add maths tp aku blaja sejarah cam nak rak nak bagi skor gile2..

tp sekang...setelah bertaun2 blaja engineering yg xde kene mengene langsong ngan sejarah nih..haish..baca 2,3 patah ayat (bukan 2,3 helai) pon dah ngantuk!!!dousureba ii desukane??

gmbr selingan pokok tomato aku yg mati kering..sian ade buah yg dok nak membesar agi tp dah x mampu..kalo cam ni rupenye dah mmg x de hrpn nak idup balik ke ek?

dewadewa..

2 comments:

asniloveschocolate said...

bila nak balik msia for good? :)

nadia said...

hi asni..bulan 4 thn dpn insyaAllah..ijam ni dok tangguh2..suke sgt keje kat sini..hehe..btw,gut luck with the coming baby!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...