Saturday 26 September 2009

bila nikmat bukak mulut luas2 ditarik..

seawal pukul 5 pagi aku dah celik mata x leh tdo balik dah..terkejut dgn mimpi sendiri...
dah xde keje nak buat,aku layan lagi salam terakhir drama tv3 rosyam nor tuh..hari tu dah tgk sekali..ni tgk lagi..adeh..part last die mmg sedey x leh tahan la..bestnye kalo ade abang caring cam tuh..ni la yg x best dilahirkan sbg anak sulung..x phm perasaan ade abg kakak..
pastu aku tgk pulak cite mawi..rumah baru,bini baru,baru raya...haish kudaraneeeeee(xde faedah,xde motif)..terus rosak mood..hahah....x dpt aku bygkan idup dah balik for good nanti tanpa drama dan prog2 lawak jepun..haish..nak download berjanggut pulak tuh...

gtg...out to byoin(hospital)..mulut aku x leh bukak separuh belah kanan..cam ade ulser ke ape ntah..tp nak kata ulcer x pernah pulak aku kene ulcer rase cam ni..sampai ke gusi2 sakit..seksa gile nak mkn..dah la smlm en.ijam ajak g sushi yg nak mkn kene bukak mulut luas2...seksaa2...boleh kurus aku cam nih...bila nikmat dah ditarik ni baru aku nak insaf.."当たり前のことをいつまでも当たり前に思っちゃダメだって。。平凡な毎日でも、健康でいられるだけで恵まれていることに感謝しなきゃ..camne kita rase kecik nye mende tu tp bila Allah tarik balik,haa menggelabah..ini baru siket,org2 yg sejak kecik dilahirkan sakit/istimewa tu camna la ek agaknye..

kene gak g pej pos anta borang ikkyu..(japanese language proficiency test tahap 1)..akhirnye setelah bertaun aku tangguh nak amek dpt gak anta borang thn ni..

hisashiburinye nak g hospital..cuak...it's gonna be a looong day...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...