Tuesday 8 September 2009

lps srg2 balik..

br balik from AU shop..sha mintak tlg matikan line tepon die since die dah balik keje kat sgapore...
adeh..lps srg2 batch aku/batch ijam balik...aku yg beriye nak balik dulu tup2 aku yg masih terstranded kat sini...tu la kan..kita hanya mampu merancang...

sha balik ahad lps..tp sbb en.hb keje ahad tuh x dpt la kami nak anta die kat epot..tp sempat la jumpe die jumaat mlm..lps buke g ke umah die yg brg2 still byk hampeh satu mende x pack agi..x mcm rupe org esok nak balik jek..hahah..rupenye company die upahkan hikkoshi kaisya(org tlg kemaskan)..esoknye baru diorg dtg kemaskan sume..die x yah wat ape datte..chis..goyang kaki jek org kemaskan sume..gaya 'serebu' abes...

sha offer nak ape2 brg tak..dok garu2 kepala pk 2,3 kali umah sekang ni dah la sempit..brg penuh amat..so just amek futon(tilam) utk family aku dtg nanti bulan 12 nih nak tdo..ngan amek fridge..fridge kami dah buruk sgt..agipon yg bhgn beku fridge sha agi besar..byk la siket leh muatkan stok ayam,daging,aiskrim? segala..ni la keje kami..org balik,brg die kami sapu..last2 umah cam tin sardin..

so..even sha x tau pon kewujudan blog ni(aku rase la..)babai to sha and gut luck in sgapore....lame tuh..dr ppktj smp ke u..sama lab agi..sama asrama agi..osewani narimashita..kang aku balik jb leh aa kite jumpe2 ek.

ni gmbr dulu2..hari last jumpe x sempat amek gmbr ..agipon sha x make-up..menyeringai die kang kalo aku letak gmbr suppin kat sini..hehe..

no2..kami bukan sambut valentine berdua..hahah..

haih..makin kurang kwn sama umur kat sini..ramai junior2 saja..terasa tua nye.......

4 comments:

Liyana Safra Zaabar said...

uh,mesti trase nak balik gakkan? kak nadia, bile mau jemput bukak pose? yana tknah gi umah kak nadia ni,hehhee

kew_chop said...

sha keje kat singapore plak ke.. haku yg dah ade anak 2 ni lagi ler terasa bile jumpe semua kohai.. korang raye katne. meh ler dtg beraye kat umah. sabishi gler kami kat sini.. nadia, nk no keitai ko bley. leh borak2 time buhsan. pakai softbank ke.

dartdadada said...

k nadia bila lg mesti tk sbr nk balik gk kn?

nadia said...

yana;nak balik tp ijam x mau balik agi..huhu..dtg la..kalo dtg kami masak punye..turun chiryu eki..nanti ktrg amek...

murni;at least murni ade anak2 tu ..x la sabishi sgt kan..aku ni mandom srg2 jek..adeh..aah soft bank..090-6078-4155..nak no hp murni gak and ym id ek..

dart;ktrg plan balik sama ngan krg kot..bulan 4....cukupkan ijam keje 3 taun..leh dpt taisyokukin byk siket..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...