Monday 28 September 2009

org dah puas beraya aku baru terhegeh2 nak shopping..

seobvious tajuk di atas..walaupon aku berjanji dgn diri sendiri x mau shopping smp mak abah dtg bulan 12 nanti,tp aku tewas jua akhirnya gara-gara sale kat nagashima outlet...en hb sian kat aku baju raya xde,kasut raya xde,apatah agi duit raya..die pon ajak aku g outlet walaupon aku mule2 nye malas sbb sgt darui (lemah)aa saikin(lately)...nak kata x cukup zat rasenya dah terlebey..

so mari kita lihat apa yg kami shopping hari tu....

tote bag,kasut,set body shop utk aku..

mcm2 ada dlm bag tu..ade body wash,cream,foot scrub,mascara,lip gloss,perfume botol kecik..ni sale 60% nih..mmg berbaloi aa beli..


spsg seluar yg xde dlm gmbr dan kete control utk en.hb..ni pon sale 60% baru aku bagi beli.hehe..nak yg betul2 x mampu beli kete mainan jadi laa..agipon die buat muke sedey dari kecik teringin tp x dpt main kete control..masa tua ni la baru nak merase..siannye laa..

dlm banyak2 ,tote bag ni palinggg aku sukaaa...biar la org kata mcm makcik2 pon mmg aku makcik pon..hehe..beg besar boleh isi semua..jadi eco-bag isi brg beli kat supermarket pon boleh..since sume supermarket dah x sediakan beg plastik agi sekang ni kan..

kasut tu pon 1st time la aku beli kasut sukan ala2 pompuan gitu..aku mmg nak sport shoes yg selesa bwk jalan kang nak jln jauh2 bwk mak abah round2 tokyo ke nanti..tp memandangkan sport shoes yg biase tu sesuai kalo pakai jeans jek dan sekang aku dah x brp pakai jeans(jgn tanye nape..phm2 sudah..)aku pon cari la yg cam sesuai ngan suar slack dan jumpe pulak yg itu...

tp sume tu pon dah sale gile2 50-60% baru la aku sedap hati nak beli..best nyee kibun(perasaan) shopping bile sale...=)

smp hari ni terbawak2 happynye aku walaupon cuaca di luar sgt la mendung...

"Kadang-kadang ALLAH Sembunyikan Matahari,DIA Turunkan Hujan,Ribut dan Petir. ... Kita menangis,mengeluh, tertanya-tanya ke mana hilangnya mentari...Rupa-rupanya ALLAH nak Hadiahkan Kita PELANGI...."

semoga pelangi ini akan sentiasa menyinari kehidupan kami..=)

2 comments:

Fa'e said...

nadia, mak & abah nak dtg cni ke? nnt bawa ar jejln umah kak faridah...

aik! tak pakai suar jeans dah! ada pe2 ke? hahaha...soklan cepumas....

napa raya aritu tak dtg cni?

nadia said...

slm k frdh..mak abah dtg bulan 12 la..lame agi..tp dah dok tanoshimi menunggu..
suar jeans tu adeh..dok umah makin sehat..abes sume kene masuk dlm kotak la jwbnye..
raya pulak ijam keje weekends memanjang..kadang2 sabtu kadang2 ahad..susah kalo org terlebey rajen ni..
btw selamat hari raya!maaf zahir batin..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...