Friday 18 September 2009

kueh raya part 1

hoho..hari ni baru mode sedey raya aku bermule..gara2 dgr lagu raya kat youtube aa nih..ni aku letak gmbr kuih raya comot yg aku wat smlm..3 jenis jek dpt..abes pulak butter ngan telur...esok kalo rajen aku sambung part 2 pulak..kalo x rajen,alamatnya tamat sampai di sini saja la riwayat kuih raya ku ini...en.ijam nih request cornflake madu ngan tat nenas la pulak..tp tat nenas muri(mustahil) kot utk beginner spt aku..kita abaikan dulu yg tuh...sapa2 nak rase kuih raya dtg la umah..kalo lambat,alamatnye aku la yg perabiskan..hehe..

biskut nestum kismis..

biskut cornflakes..

biskut peanut butter choco yg menggemukkan!

pandai pulak biskut raya ni buat muka sedey kene raye jauh dr keluarga..

stok ayam daging pon dah sampai pagi td..esok mlm pulun masak!!yeah!!nasi impit+ketupat palas segera+kuah lodeh+ayam msk merah+rendang daging+kuah kacang+sambal goreng=heaven....rahmat ngan ct plan nak dtg umah...raya ber4 aje la gamaknye kami taun ni.....happy raya everyone!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...