Saturday 19 September 2009

lagu raya..

esok raya..yabai...aku rase camne aku perasan kebal pon dah masuk 7 thn raya kat perantauan,kalo dgr due lagu raya all-time feveret nyanyian m.nasir ngan mamat ni sah air mata jatuh berderai2...even dulu kat tkc yg x brp jauh ngan johor and konpem balik punye laa raya tu pon,dgr lagu ni main kat rtkc(radio tkc) petang2 sebelum bukak pose pon aku dah meleleh terus tepon mak..ntah kenapa 2 lagu ni mmg ade magic aa kat aku..camne aku tahan ,camne aku rasa x de perasaan pon nak raya..x yah dgr lirik,dgr intro awal2 jek terus hati dah sebak semacam...






tp aku harus kuat..aku harus terima hakikat aku dah tua..malu weh nak nanges2 agi2 dpn adik2..x macho langsong(walaupon kadangkala aku tewas juga)..

dan aku br je abes qada' cite nur kasih 2 episod...memetik kata2 aidil; jangan menyesal,Nabi tak suka org yg menyesal....jadi,aku x boleh menyesal..aku x boleh meratap..ini jalan yang aku pilih..betul atau salah..wallahualam..


njoy the song..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...