Monday 25 October 2010

fukuzatsu/complicated........

baru hari isnin mood dah tak baik.....sedih betul..

benci bila satu mende tu kita dah agak akan jadi..tapi buat2 sedapkan hati sendiri,deny takkan la kot..dan bila dia betul2 jadi..... time tu lah menyesal kenapa tak percaya gerak hati yg awal ..kenapa tak buat sesuatu nak elak menda tuh..kenapa percaya sangat kat orang......kenapa org sanggup buat macam tuh..kenapa tak fikir org lain sebelum buat sesuatu......kenapa ketepikan semua yg menyayangi.......dan kenapa sanggup menipu.....kenapa?


dah taktau dah ape yang nak percaya..siapa yg nak dipercaya.........

dah tak ada kata nak diluahkan..terasa macam kene himpit dengan batu besar,nak bernafas pon susah.


URAGIRIMONO!!


yg sorang lagi ni pulak......kalo ade masalah tak puas hati dengan aku,cakap aje la..tak payah la nak mushi/abaikan sesuka hati macam ni.....lepas tu sebuk2 tanya pasal aku kat org lain....
kalo aku ade buat salah ,aku mintak maaf..kalo ko anggap aku macam mana pon ,aku terima..tapi tolonglah jgn judge...tanya lah dulu..sebab selalu mulut aku lain,hati aku lain......memang aku tak reti nak ambik hati orang..memang aku tak pandai berlakon..memang.


argh....lama tak emo.....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...