Thursday 11 March 2010

angau......

tak kire..walaupon belated nak cite jugak.........aku baru la kan mengikuti cite ghost whisperer sebulan dua nih....

walaopun cerita ni tahap keseraman hantunye suam2 kuku jek.......tapi........SUKANYA la aku tengok melinda gordon ngan jim clancy dlm ghost whisperer nih!!!!!jennifer love hewitt cantik,comel gila la...dah la baju sume cantik2..pakai apa pon cantek..berlakon natura,x gedik2l lak tuh....suami die pulak..mak aih..ensemnye.......dah la ckp slow2...penyabar...mengalah jek ngan perangai isteri die yg x abes2 asyek nak kejar hantu jek..mmg chemistry btol la diorg ni...esp bab2 diorg plan nak ade baby..part suami die pujuk or tolong dia kalo kene kaco ngan hantu..part suami die mati tu aduh seres x leh terima.......seb baik hidup balik..kalo tak sah aku stop tgk...bertahan tgk pon sbb diorg dua org ni je la..part2 hantu tu sume aku pandang2 sambil lewa je..



argh..suka!!siket lagi nak season 5!cepatla abes...x larat dah aku layan hari2..........

*kot aku tatap wajah diorg hari2 setiap masa ni ade hrpn ke nak dpt baby comel/hensem cam ni nih?hahah..berangan nadia,berangan!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...