Wednesday 10 March 2010

latest addiction...

fuh..penat betol aku godek2 blog nak tukar template..ntah nape rase malap jek dok background hitam memanjang...tukar la bagi ceria siket....

tambah jugak link2 para ibu dan mommy-to-be yg selalu aku baca buat tambah ilmu....heran aku..camne la sume org leh nampak pandai dan expert jek nih ?aku rase cam aku tatau ape2 nih..adeh....err..kata kan lah ada antara mereka yg aku link kan blog tu cam x suke aku link blog diorg sesuke hati,bgtau ek..saye budak br blaja..tatau adab2 berblog ini.....nak mintak izin satu2 cam hmm...

lately,aku dok minat dgn 4 mende ini selain dr aktiviti2 harian biasa aku lah...

air halia ngan yuzu(citrus) madu instant...punye la malas nak buat sendiri...tp instant pon sedap woo sejuk2 ni minum panas2 malam sebelum tdo...nyaman gitu...

biskut waffle yg ade tambahan zat besi...ni pon kes malas makan suppliment...seb baik ko sedap..laju jek aku telan..

sotong kurita tukang urut ku..hahah..en.ijam beli sbb die dah sakit tangan urut aku..digosok-gosok,ditonyoh2 jek la mende ni bile aku ngadu sakit pinggang,sakit belakang..cheis..alang2 tu bukan ke baik kalo die beli massage chair terus....

yg ni cawan minum ocya(teh hijau) beli kat kedai 2nd hand feveret...hari tu aku tgk mak,angah,abah semua dok borong bwk balik msia..aku pon terpengaruh gak la nak beli awal2..kumpul sume souvenir ke hiasan yg nak bwk balik siap2..kang last minute xde pening pala..lagipon stok brg2 ni ikut naseb..kejap ade kejap takde....so,bile ade stok tu baik aku sambar awal2....

dewadewa.......

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...