Tuesday 27 July 2010

Little baby sleep...

ohayou gozaimasu...awal gile aku update hari ni...bangga pulak rase..hehe..

ni semua Hajiq la punye psl ni...2-3 hari ni x mau tdo la budak tu...tdo kejap..x smp sejam bgn...adeh..biasenye siang senang je die tdo,senang jugak la aku join sama..tp nih dok asyek nak main aje..pastu bosan main sorang2 mule la eh eh eh eh...adoi.......budak kecik ni tak pening ke aa kejap tdo bangun tdo bgn ni?

dah alang2 tak boleh tdo aku pon mandikan dia awal2..ngan aku2 sekali mandi awal...sempat tu pakai facial mask belek muka segala.........seres rasa lama gile x belek muka sendiri...smp dah x kenal...muahaha...dah keje belek muka hajiq je hari2 ...=P

xde motif pon entry ni cuma aku nak share satu lagu(lullaby kot) ni yg selalu aku dok pasang bagi hajiq dgr kalo die x leh tdo..dr dlm perut lagi aku selalu bagi die dgr..nak nyanyi sendiri tak mampu..nyanyi lagu senang2 boleh laa..dlm byk2 lullaby lagi ni paling aku suke.......aku rasa hajiq pon suke kot sbb dulu kalo dlm perut dgr lagu ni,die benti kejap la menendang2..sekarang ni pon nmpk tenang siket melopong je die pandang skrin (and kalau naseb baik terus terlena) everytime aku pasang lagu ni....first time aku dgr sampai nanges.........ntah kenapa aku pon tatau..mungkin sebab lirik die simple and terus menusuk dlm hati kot...try la korang dgr...mana tau dpt rasa apa yg aku rasa..tak pon aku ni memang jiwang terlebey kot...hehe..




*credit to youtube and the singer..



my dear hajiq,

"and I will pray for you..and gladly watch you grow...
love you when you fail....i'll never let you go..."





so,SILA TIDUR SEKARANG!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...